Friss topikok

Hírzöldség

2010.02.28. 14:34 sparkie

 - március 17-én jön a Comedy Central új animációs sorozata, az Ugly Americans.

pár video alapján meglehetősen jópofának tűnik a sorozat. ha jól sejtem kicsit kifordítja a mostani vámpíros/farkasos/mítikus szörnyes mániát, azzal, hogy az összes természetfölötti lényt New Yorkba költözteti, és ők egyenjogúságot akarnak. várós.

Ugly Americans Mar 17, 10:30pm / 9:30c
Preview - Group Therapy
www.comedycentral.com
Joke of the Day Stand-Up Comedy Free Online Games

 

- a TriGun: Badlands Rumble film hivatalos oldalán már streamelik a várva várva TriGun mozi trailerét.

én már láttam is, igaz japánul van, de beleborzongtam az ismerős rock and roll riffekre és Wolfwood új keresztjére.

- itt az új Gorillaz album első videoklipje.

 háát...elég nyomasztó, ami nem feltétlenül baj, de talán kissé túlzásba vitték. viszont az animáció szuper és FRIGGIN' BRUCE WILLIS(!). amúgy nemtom Noodle mióta kiborg.

- még is van isten (vagy Allah, Buddha, Xenu, ahogy tetszik)! Június 24-én startol a Futurama új évadja a Comedy Centralon 7 (!) év szünet után.

pezsgőbontás. BENDER BENDER BENDER. éljen a Comedy Central!

- azt pletykálják Hollywoodban, hogy a közelgő Spider-Man rebootban Pókember szerepére Zac Efront akarják.

ha ez így lesz, akkor szeretném Hanna Montana-t Mary Jane-nek, a Jonas Brotherst a Fantasztikus Négyesbe és Lady GaGa-t Emma Frostnak. NOT! mi a fasz folyik a tengerentúlon?!

- íme az Ironman 2 trailer.

bevallom háromszor futottam neki az első mozinak, de mindig bealudtam. pedig nagyon szép, Downey Jr. tökéletes Tony Stark, de valahogy Ironman sose lesz a szívem csücske. ettől függetlenül várós a film több okból is. gyönyörű grafika és az amolyan felvezetésszerű első rész után végre történik is valami. megjelenik Nick Fury (Samuel L. Jackson), Whiplash (Mickey Rourke) és Warmachine is. jó lesz ez.

A bejegyzés trackback címe:

https://adultainment.blog.hu/api/trackback/id/tr981797044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása